L'oreal Miscellar water


Miscellar water from Bioderma came into my life a few years ago via 'skin poisoning' of my sister and work beautifully to relieve her skin, since that's what I use not as a makeup remover as is so popular.
He is undoubtedly wonderful, but it is expensive, one bottle of 250 ml can costs 25 €. But then comes up with L'oreal miscelar your water for only five euros and ends the absolute reign of Bioderma, at least for vanity! I surrendered totally to the line, but because it is a line!
There is a creamy gel that is also excellent for washing the face without being to abrasive skin, ot does not smell (which is bad for me, but not enough to be unbearable to the point of not using them).
My skin is super reactive and so I'm almost always red with her for anything, but this liquid and gel soften almost immediately and she feel super relaxed. Love!


A água miscelar da Bioderma entrou na minha vida há uns anos atrás via uma intoxicação na derme da minha irmã e dá lindamente para limpar a aliviar a pele, desde então é para isso que eu a uso, e não com demaquilhante como anda a moda por ai!
Ele é sem dúvida maravilhoso, mas é caro, uma garrafinha de 250 ml custa 25€. Mas então surge L'oreal com a sua água miscelar por apenas cinco euros e acaba com o reinado absoluto da Bioderma, pelo menos pela minha penteadeira! Rendi-me totalmente a linha, sim porque é uma linha! Há um gel cremoso que também é excelente para lavar a face sem ser demasiado abrasivo a pele, não tem cheiro (o que para mim é mau, mas não chega a ser insuportável a ponto de não usar-los).
Minha pele é super reativa e por isso fico quase sempre com ela vermelha por qualquer coisa, mas esse líquido e o gel abrandam quase que imediatamente e sinto ela super relaxada. Amo!



Nenhum comentário:

Postar um comentário